Немає однозначноъ відповіді на це питання – все залежить від наповнення весільного дня, Ваших побажань та побажань як все повинно проходити. Наприклад, для закриття зали виключно під Ваше весілля – щоб там не знаходилися інші гості ресторану – необхідно зробити замовлення на певну суму (депозит) та також заплатити за оренду локації.
Меню та напої для гостей з урахуванням обслуговування від 2000 грн./чол.*20*1,1= 44 000 грн. Сума може коливатись в залежності від умов локації.
Оренда локації – від 10 000 грн.
Стільці на банкет та церемонію – 150 грн. * 30 = 4500 грн.
Світлове та звукове забезпечення – від 8 000 грн.
Ведучий – від 16 000 грн.
Діджей – від 6 000 грн.
Флористика та декор – від 40 000 грн.
Фотограф – від 20 000 грн.
Відеограф – від 20 000 грн.
Транспорт для молодят – від 3000 грн.
Торт (3 кг) – від 3500 грн.
Організація під ключ від BestDayEver – 20 000 грн. (Робота одного координатора в день весілля врахована в гонорарі).
Друковані весільні запрошення з урахуванням вартості дизайну (10 шт.) – від 2500 грн.
Разом: від 197500 грн.
Цей приблизний бюджет не враховує транспортні витрати на доставку декору та флористики, техніки та трансферу підрядників на локацію.
Щоб приблизно зорієнтуватися скільки коштує зробити весілля на 20 чоловік, пропонуємо Вам переглянути проект з нашого портфоліо: Камерне весілля на природі Ярослава та Каті.